top of page
  • Zdjęcie autoraJoanna Music

Niczym różowa perła...

Witajcie 😍

Muszę się koniecznie podzielić z Wami moimi wrażeniami ...

Któregoś dnia przeglądałam bezwiednie Fejsa 😉🙈 i nagle moją uwagę zwrócił Pan Rysiu z Kudowy. Uliczny artysta, nie wyglądał na pierwszy rzut oka ciekawie. Ot kolejny grajek z gitarką 🎸. Jednak zainteresowała mnie jego popularność wśród słuchaczy!!! .


Weszłam, posłuchałam i..... zakochałam się😍❤ w piosence, jej klimacie, słowach - prostych ale niosących dużo treści i ogromne emocje. Szacunek i uznanie wzbudził we mnie Pan Ryszard, jego gra i uczucia z jakimi śpiewa każdą ze swoich piosenek.


Posłuchajcie proszę tego utworu.




Jest to jedna z kilku autorskich piosenek ,które artysta ma na swoim koncie :)

Nigdy nie zapomnę tego "WOW" 😲❤️


Postanowiłam zrobić wersję "damską" tej piosenki , cover 😊 Jak wyszło ? Efekt mojej pracy

(z pomocą Adama, kumpla, który zajmuje się aranżacją, podkładami i obróbką moich nagrań) - możecie zobaczyć już na platformach Facebook i Youtube 😘


Zapraszam do posłuchania, obejrzenia i zaśpiewania razem ze mną tej uroczej piosenki (tekst karaoke w nagraniu) 😊










19 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page