top of page
  • ZdjÄ™cie autoraJoanna Music

Debeściarskie Nutki - Asia Dzieciom - Już wkrótce !!!

Zaktualizowano: 17 lip 2021


Jest mi niezmiernie miło poinformować, że już wkrótce na wszystkich znanych kanałach streamingowych Spotify, YouTube Music itp. pojawi się mój autorski album pod tytułem "Debeściarskie Nutki - Asia Dzieciom". Album jest efektem mojej współpracy z Adamem Górskim, twórcą aranżacji i podkładów muzycznych do moich autorskich piosenek. Mam nadzieję, że podobnie jak my tworząc je, będziecie mieli (a w szczególności Wasze pociechy czy podopieczni) dużo radości z odsłuchu czy wspólnego śpiewania. Każda z piosenek albumu będzie zawierała zarówno moją wersję wykonania jak i "czysty" podkład muzyczny oraz podkład muzyczny z moimi "wstawkami" wokalnymi.


Album będzie dostępny do pobrania również na mojej stronie www





28 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page