top of page
  • Zdjęcie autorajoannajoasian89

R E S E T

Zaktualizowano: 10 sie 2021


Jest sobota ...wstałam dziś z okropnym bólem głowy, ale jak to ja - biegam od rana, bo jestem z tego typu ludzi ,którzy nie wysiedzą zbyt długo 😉☺️😋


Przecież posprzątałam i ogarnęłam wszystko w piątek specjalnie po to, by w sobotę mieć czas i luz w końcu dla siebie🙈

(jak w piosence "Reset" mojego autorstwa, która została opublikowana wczoraj ) ...

No ale...Joanna jak to Joanna ...

Zamiast w końcu usiąść na 4 literach, znalazła sobie dziesięć innych zajęć haha - wiadome ... przecież jak posprzątane to weź kobieto może zmień pościele na swieżutkie i pachnące ...a później obiad a jeszcze to, a jeszcze tamto ...haha i tym sposobem usiadłam spokojnie dopiero wieczorem ...😁😁😁

Typowy 🐅

Ale wiecie co ...cudnie jest po całym tygodniu pracy ...

Po prostu ...zatrzymać się na chwilę ...✋🏻

Odetchnąć ...spojrzeć zza tych liści orzecha w dal ... i móc podziwiać moje górki i pagórki ♥️rozumieć ich piękno🥰, nie myśleć o niczym i oddychać pełną piersią ☺️


P.S. jeszcze milej się siedzi kiedy małe, białe stworzonko pcha się niemiłosiernie jak najbliżej swojej Pani by choć na chwilę odwrócić jej uwagę😁🙈

❤️Milka❤️



35 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page