top of page
  • Zdjęcie autoraJoanna Music

Crossfit - moja druga wielka pasja

Zaktualizowano: 17 lip 2021

Poznajcie moją drugą życiową pasję ! Zaraz po muzyce - sport -crossfit !💪🏻🏋️👍🏻❤️🤗.




Crossfit to sport siłowy, wytrzymałościowy, kondycyjny. W świecie fitness to trening uznawany za jeden z najcięższych 🏋️ . Zapytacie skąd zaistniał w moim życiu ? Nie ma tutaj żadnego haczyka - z polecenia znajomego 😁

Kiedy pojawiłam się na treningu pierwszy raz, powiem Wam szczerze, nie zrobiłam nawet 1/10 z tego co "oni" tam wyczyniali 🙈. Po powrocie ogarnęłam się w mig i szybciutko do spania... Gdybyście Kochani widzieli jak się odwracam na łóżku z boku na bok ... 😁🙈🤣 -wszystko mnie bolało -dosłownie wszystko🥰 (wspomagałam się głową żeby móc się przekręcić w lewo czy prawo ) hahaha

ale...

Jak to Joanna ...nie poddałam się... po tygodniu zakwasy minęły i co ?! - oczywiście poszłam znów... i tak zostało do dziś ❣️🎶💪🏻

Dwa razy w tygodniu uczęszczam na zajęcia z najlepszym trenerem ever 💪🏻, który motywuje do działania -za co jestem mu wdzięczna !!! Moja kondycja dziś jest o niebo lepsza a skóra o wiele jędrniejsza i takie tam różne plusy i plusiki😁😁😁 - długo by wymieniać ❣️


Trochę tych zajęć w moim życiu jest więc jest się czym dzielić. Jestem wdzięczna sobie że byłam uparta i innym ludziom, których spotkałam w życiu, za pozytywną motywację. Wdzięczna za to, że mam ten POWER by móc "latać tu i tam" i mieć siłę robić 4 rzeczy na raz jak to czasem życie od nas wymaga 😁 🤗. Ale co ja tu będę... 🙈. Przecież to znacie. Prawda? 😎🙈😉






79 wyświetleń0 komentarzy
Post: Blog2_Post
bottom of page